Najdete nás




Vyhledávání

Novinky emailem

    Chcete-li být informováni o nových receptech či článcích o dělené stravě, zadejte svoji emailovou adresu:

Partneři

Doporučujeme

Ukázkový jídelníček

Pokud si nevíte rady, jak upravit svůj jídelníček, aby vyhovoval principům dělené stravy, možná vám pomůže tato ukázka jídelníčku.

Snídaně

Každý správný jídelníček by měl začít vydatnou sacharidovou snídaní, protože po ránu tělo potřebuje spousty energie po noci bez kousku jídla. Jako takovou typickou sachridovou snídani si můžeme vzít celozrné pečivo (chleba, houska, bageta) a namazat ji tenkou vrstvou margarínu, navrch doporučuji džem, nebo trochu medu. Můžete si také vzít ovesné vločky s medem, nebo s kousky ovoce (sladké jablíčka, hrušky, nebo s banánem). Jako pití můžeme vzít ovocnou šťávu nebo džus. Pokud máte po ránu raději něco teplého můžete si uvařit ovocný čaj.

Oběd

Klasický bílkovinný oběd by mohl vypadat následovně. Základem by měla být porce masa, nejlépe bílého (většina drůbeže a ryb), poněvadž bíle maso je jedno z nejzdravějších a k tomu pořádná porce zeleniny. Typickým příkladem může být grilované kuře se zeleninovým salátem, filé na cibulce se zapečeným sýrem,  nebo poud máte chuť na vepřové, můžete si ukuchtit vepřové kotlety po cikánsku.

Svačina

Na svačinku si jako sacharidovou dobrotu smlsněte buď na libovolné Müsli tyčince, nebo si můžete vzít opět nějaké to ovoce. Výborný je například rybíz s trochou cukru, nebo banán s trochou šlehačky.

Večeře

K večeři si můžeme dopřát nějaký ten chutný zeleninový salát obohacený sardinkami a nebo tuňákem. Kdo by neměl chuť na maso, může použít tvaroh, nebo bíly jogurt.

Dělená strava má jídelníček velice zajímavý, pokud ale ovládáte všechna pravidla jeho tvoření.

Podívejte se na recepty dělené stravy.
Zpět k dělené stravě.

Hodně štěstí při úpravě vašeho jídelníčku.